Pages



• Sewa iklan RM5 sebulan (size 125x125) + review blog x 1 • KLIK TEMPAH

Sunday, August 10, 2014

360 EFFECT ADVANCE 100% ORGANIK


Assalamualaikum peeps! 

Hari minggu anda ke mana? Picnic bersama keluarga? Window shopping? Atau dihadapan komputer je. Ok yang mana ada depan komputer tu, Huda ada something nak share. Macam biasa berkaitan dengan produk. Next time kalau ada info ilmiah Inshaallah Huda akan share juga disini. Seronok tengok bila ilmu yang kita kongsi berguna untuk orang lain.

Upsss intro dah berjela. Hihi. Ok produk yang Huda nak perkenalkan ni 100% BEBAS BAHAN KIMIA. Bahan yang digunakan dalam pembuatan produk adalah bersumberkan ORGANIK. Jadi anda tak perlu risaukan masalah bahan kimia terlarang seperti HYDROQUINONE & MERKURI.

Produk ni dikenali sebagai 360 keluaran TRISIXTY MARKETING. Didatangkan dalam bentuk LOOSE PACK, SET NORMAL & SET SENTITIVE/PROBLEM.



LOOSE PACK terdiri daripada CLEANSER, 360 ADVANCE SERUM, CC CREAM, 360 SKIN SERUM. Pack ni sesuai bagi mereka yang ingin mencuba buat pertama kali dan ianya boleh dibeli secara berasingan. Manakala yang membezakan antara SET NORMAL dan SET SENSITIVE/PROBLEM hanyalah 360 SKIN SERUM yang mana ianya tidak didapati dalam SET NORMAL. Ringkasannya seperti dibawah untuk memudahkan pemahaman.

LOOSE PACK
⇨ Cleanser (RM45)
⇨ 360 Advance Cream (RM65)
⇨ CC Cream (RM55)
⇨ 360 Skin Serum (RM65)

* semua +RM6 untuk penghantaran
_______________________________

SET NORMAL
Dapat 3 items berharga RM165
⇨ Cleanser
⇨ 360 Advance Cream
⇨ CC Cream 

Tapi anda cuma dikenakan bayaran
RM140 termasuk postage (SM) *Jimat RM25
RM143 termasuk postage (SS) *Jimat RM22
_______________________________

SET SENSITIVE/PROBLEM
Dapat 4 item berharga RM230
⇨ Cleanser
⇨ 360 Advance Cream
⇨ CC Cream 
⇨ 360 Skin Serum

Tapi anda cuma dikenakan bayaran
RM195 termasuk postage (SM) *Jimat RM35
_______________________________

Jimat bukan :) Untung bagi yang grab by set. Complete. 

Macam mana nak tahu samada skin kita normal, sensitive, bermasalah atau berjerawat? Huda akan kongsikan di entry seterusnya. Selamat membaca dan selamat berkenalan dengan produk 360. 

Sebelum terlupa Huda nak share sedikit testimoni dari pengguna produk 360. Ada yang dapat kesn seawal 3 hari. Ada yang seminggu. Semua bergantung kepada jenis kulit kita dan sejauh mana kita berusaha untuk merawat kulit. Check this out :)

Sekiranya anda berminat, boleh tinggalkan link Facebook atau Nombor Whatsapp untuk dihubungi. Ataupun untuk fast service, boleh mesej whatsapp Huda di talian 0165108693. :)
Salam sayang
Sarahuda


4 comments:

  1. tak pernah nampak produck tu baru tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni produk baru dear sebab tu tak ramai yang perasan. Baru 4 bulan dipasaran :) 360 Advance Cream je dah hampir setahun lebih.

      Delete
  2. Replies
    1. hehe. kalau tak holiday duduk rumah baca buku ye ^_^

      Delete

awk komen saya sayang awk lebey...wee

Copyright by SaraHuda 2014. Powered by Blogger.
 
COPYRIGHT@SARAHUDA 2014