Pages



• Sewa iklan RM5 sebulan (size 125x125) + review blog x 1 • KLIK TEMPAH

Sunday, August 04, 2013

Pemenang Segmen Couple Bookmark Part #1

Assalamualaikum guys.


Alhamdulillah. Akhirnya selesai jugak Segmen Couple Bookmark Part #1. So malam ni Huda nak umumkan pemenang yang bertuah membawa pulang bookmark pilihan hati. Yang tak bertuah boleh cuba lagi di Segmen Couple Bookmark Part #2. In Shaa Allah kalau dah rezeki tak ke mana. Dengan lafaz Bismillah Huda umumkan pemenang bertuah jatuh kepada........


Senarai peserta di >>> SINI
Sila tuntut hadiah korang di >>> SINI

Nyatakan :-
NAMA
ALAMAT
NO HP

Untuk tujuan pengeposan. Barang akan di pos SELEPAS hari raya aidilfirti. ^_^

Xoxo Huda

Klik Segmen Couple Bookmark Part #2 untuk join!

8 comments:

  1. assalamualikum kak huda . sy tak pandai sgt baca random.org tu . :D tapi kalau pada senarai peserta sy num 1 . yg belah kanan tu yg tu ke yg menang ? hehe *blur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Ye...betul la awk menang. Hew hew. Tahniah!

      Delete
  2. haha . alhamdullilah . mintak maaf lah blur saje sy ni :D

    ReplyDelete
  3. tahniah! takde rezeki , nk join part 2 pulak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba lagi sebanyak mungkin. Mana tau rezeki :)

      Delete
  4. eh. baru prasan. sya menang. hikhik, alhamdulillah .^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Tahniah! Dah tuntut hadiah kan ^_^

      Delete

awk komen saya sayang awk lebey...wee

Copyright by SaraHuda 2014. Powered by Blogger.
 
COPYRIGHT@SARAHUDA 2014