Pages



• Sewa iklan RM5 sebulan (size 125x125) + review blog x 1 • KLIK TEMPAH

Saturday, June 28, 2014

Segmen 4 Easy Step #29


Assalamualaikum peeps! 

Maaf sebab lama sangat tangguh segmen. Mesti ramai yang tak sabar nak join kan. Gelang kali ni berbeza sedikit. Huda pilih warna yang agak cerah. Boleh la korang melaram dipagi Hari Raya. Hehe. Ok untuk konsep kali ni, Huda akan pilih pemenang berdasarkan nombor pilihan Huda. Contoh Huda pilih nombor 499. Jadi komen yang ke 499 akan dipilih sebagai pemenang. Ha senang je kan. So korang hantar la komen banyak mana pun. Mana tahu rezeki korang ke. Nak diingatkan sekali lagi...hopefully sangat korang jujur eh. Jangan mengelat tau ~>_<~



SYARAT PENYERTAAN

  1. Follow Blog Huda
  2. Klik semua iklan NUFFNANG (sila jujur)
  3. Klik page 12345678910 (sila jujur dan tunggu sampai habis loading)
  4. Tinggalkan komen 'Saya dah KLIK & LIKE ' diruangan komen (tiada had)

HADIAH
Gelang Handmade x 1 Pemenang
*jika tiada pemenang hadiah akan dibawa ke segmen seterusnya

TARIKH TUTUP SEGMEN 
28 JUN 2014 (10:00PM)

TARIKH PENGUMUMAN PEMENANG
29 JUN 2014

PEMILIHAN PEMENANG
Komen yang ke 499 akan dikira sebagai pemenang


Semoga berjaya untuk semua. Entah rezeki siapa untuk pembukaan Bulan Ramadhan :)

Salam Sayang 
SaraHuda 


918 comments:

  1. http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/

    ReplyDelete

awk komen saya sayang awk lebey...wee

Copyright by SaraHuda 2014. Powered by Blogger.
 
COPYRIGHT@SARAHUDA 2014