I'm careless. Yes..I admit. Kenapa la boleh jadi macam tu. Pos barang customer tapi lupa cek poskod ada ke tak. Kalau belum pos boleh jugak touch up sikit alamat diorang tapi ni...dah pos. Diulang lagi sekali...dah pos. Alahai. Macam mana la boleh lupa nak cek either alamat diorang betul ke tak. Eeee...geram pulak dekat diri sendiri.
Mujur dapat customer yang baik hati dan memahami. Mula takut juga nak explain sebab dah sah-sah la salah ai. Tapi Alhamdulillah...Allah permudahkan urusan ai. Ai tanya dekat one of my customer. Dia nak ai ganti barang dia atau pulangkan duit. Dia cakap dengan tegasnya..
" Saya tak nak duit. Saya nak barang tu. Comel. "
Woww...she's so excited. Lagi la ai rasa bersalah. Hua hua. Tak sangka dia memang nak sangat-sangat barang tu. Sorry dear for my mistake.
Mudah-mudahan barang yang ai pos tu sampai even takde poskod. Ai dah titipkan pesanan pada Allah. Semoga Allah bantu ai kali ni. Amin.
p/s: Lega hati ini bila dapat berterus-terang dengan customer. Nikmatnya tidak terkata. Of course lesson to me. Next time must be careful. Don't careless. Insha Allah.
0 comments:
Post a Comment
awk komen saya sayang awk lebey...wee