Pages



• Sewa iklan RM5 sebulan (size 125x125) + review blog x 1 • KLIK TEMPAH

Saturday, December 24, 2011

wishlist 2012


Assalamualaikum
and good morning all of you

Wah wah. Ayat pembuka bicara macam nak buat presentation. Hahah. Entry kali ni more on wishlist untuk tahun 2012. Yela...tahun baru dah nak dekatkan. Jadi haruslah ada senarai wishlist. Kekeke. Actually saya seorang yang sukakan gadget. Even tak berkemampuan lagi (sbb student xde gaji) tapi saya suka follow pasal the latest gadget. Best wooo tengok teknologi makin berkembang. Benda yang dulu sangat-sangat susah untuk diperolehi, sekarang ni dah macam beli goreng pisang tepi jalan.

Ingat lagi masa sekolah menengah, tak pernah ada handphone sendiri. Dah masuk Politeknik baru merasa pegang handphone. Tu pun handphone biasa-biasa je. Tapi budak-budak sekarang kecik-kecik dah pakai handphone. Hohoh. Kadang-kadang lagi canggih dari orang dewasa. Maybe sebab ibubapa zaman sekarang ni dah celik IT kot. (apa daa yang saya merepek ni...duhhh)

Ok la. Ok la. Berbalik kepada tajuk entry saya tu....saya berharap sangat-sangat-sangat-sangat la dapat memiliki:

1. Samsung Galaxy Note


 Smartphone ni memang smart la. Multi-function. 2 in 1. Dah tak payah nak bawak laptop pegi memane. Just usung Samsung Galaxy Note je. Hahaha. Bapak best.

2. coming soon...kekeke

Rasanya setakat ni yang tu dulu kot. Nanti kalau ada lagi saya update. Yahooo!!


p/s: nak tdo (3:38am dah) sambil berangan wishlist tu. hehe ^____^








0 comments:

Post a Comment

awk komen saya sayang awk lebey...wee

Copyright by SaraHuda 2014. Powered by Blogger.
 
COPYRIGHT@SARAHUDA 2014