Pages



• Sewa iklan RM5 sebulan (size 125x125) + review blog x 1 • KLIK TEMPAH

Wednesday, April 13, 2011

domo aka sasa


Tajuk entry apa ni? Domo? Sasa? Hari ni rasa bahagia sangat. Dalam hati ada taman. Dah berapa hari gaduh dengan Mr Q. Then semalam dah berbaik. Hari ni ai dapat something special. Apa dia? Dup dap dup dap. Mesti korang nervous kan. Tengok la ni.


Hari tu masa Mr Q pergi Bukit Merah, ai suruh dia beli buah tangan. Then dia cakap dia dah belikan ai 8 buah keychain. Ai tanya kenapa beli sampai 8. Mr Q cakap benda murah je. Huh. Berapa hari kemudian ai tanya lagi Mr Q beli apa. Mr Q cakap dia beli raksasa. Raksasa tu macam dia sebab ai selalu kata dia garang. Terus ai teruja nak tengok si raksasa tu. Ada satu hari tu ai saja la cakap pasal Domo. tengok-tengok apa yang ai imagine betul. Its Domo. Dah lama ai nak benda ni. Baru berangan nak pergi cari dekat kedai. Fuh jimat duit. Lalalala. Nampaknya kami ada chemistry ye.  




Thanks Mr Q. Walaupun awak garang macam raksasa saya tahu sebenarnya awak jadi macam tu sebab saya. Saya tak dengar cakap awak. Kan kan kan. Saya akan jaga SASA baik-baik. Itu hadiah ke 2 dari awak. Suka suka. ^_^


0 comments:

Post a Comment

awk komen saya sayang awk lebey...wee

Copyright by SaraHuda 2014. Powered by Blogger.
 
COPYRIGHT@SARAHUDA 2014