Pages



• Sewa iklan RM5 sebulan (size 125x125) + review blog x 1 • KLIK TEMPAH

Thursday, February 03, 2011

surat untuk suamiku






Suamiku,

Mungkin sekarang belum tiba masanya kita berjumpa. Tidak mengapa. Lagipun perjalanan kita masih panjang. Apabila masa mematangkan kita saat itu adakah kita akan disatukan? Jodoh Tuhan tiada siapa yang tahu kan.

Suamiku,

Andai nanti kita disatukan, aku harap kamu dapat menjadi suami yang terbaik buatku. Membimbing aku menjadi isteri yang solehah. Menyayangi aku sepenuh hatimu. Memperbaiki kekuranganku. Membajai rumah tangga dengan kasih sayang. Dan yang penting kamu dapat kujadikan tempat bersandar tak kira waktu dan ketika. 

Suamiku,

Andai nanti kita disatukan, aku akan berusaha untuk menjadi isteri yang terbaik buatmu. Menyayangimu seadanya. Mencintaimu sepenuh hatiku. Memberimu cahaya mata yang soleh dan solehah.

Suamiku,

Andai semua itu menjadi kenyatan, syukur tidak terhingga. Tuhan memakbulkan doaku. Namun andai kamu jodohku namun kamu bukan jodoh yang ku tunggu-tunggu, aku lebih rela berpisah denganmu daripada kamu terus menyiksa zahir batinku. Minta dijauhkan Allah. Semoga suamiku itu adalah suami yang pertama dan terakhir untukku. Amin Ya Rabbal Alamin.



0 comments:

Post a Comment

awk komen saya sayang awk lebey...wee

Copyright by SaraHuda 2014. Powered by Blogger.
 
COPYRIGHT@SARAHUDA 2014